Izbori 2022

Više izbora, manje Ukrajine

16:11 30. 03. 2022. FoNet | Milica Rilak

BEOGRAD - Posle mesec dana izborne kampanje, na javnim medijskim servisima i komercijalnim medijima uočava se povećano učešće tema koje se neposrednije odnose na kampanju, pa je tema "kriza u Ukrajini" u manjem padu po zastupljenosti, dok "kritika vlasti" dominira na većini kablovskih medija, saopštilo je danas Regulatorno telo za elektronske medije (REM).

U petom preseku praćenja toka izborne kampanje, za period od 2. do 20. marta, REM je naveo da su gotovo svi pružaoci medijskih usluga objavljivali programske sadržaje posvećene svim predsedničkim kandidatima, sa izuzetkom RTV 2 koji nije izveštavao o aktivnostima predsedničke kandidatkinje Branke Stamenković.

"RTS 2 ostao je na vrednosti iz prethodnog preseka sa 13 sekundi posvećenih kandidatkinji Biljani Stojković. Insajder TV objavio je priloge za dva predsednička kandidata - Zdravka Ponoša (6 sati i 55 minuta programa) i Branke Stamenković (7 minuta svog programskog vremena), a na programu Al Džazire ni u ovom izbornom intervalu nije zabeleženo vreme posvećeno predsedničkom nivou izbora", stoji u izveštaju REM. (kraj) vbr/mr/dpv

Share: