Objašnjenje, ne informacija

17:16 17. 10. 2023. FoNet | Ivana Šanjević

BEOGRAD - Mediji koji žele da ostanu relevantni, da novinarski kvalitetnim sadržajem dođu do publike, moraju da ulažu u digitalne kanale, iako im oni nužno ne donose veću čitanost ili gledanost, saglasni su učesnici panela "Novi sadržaji, formati, trendovi" medijske konferencije "Uživo iz budućnosti".

Korisnici sve češće izbegavaju "suvoparni" informativni sadržaj, ali žele da budu informisani. Paradoksalno, iako su građani okruženi nikad većim brojem informacija, sve su slabije informisani, pa se uloga medija od izveštavanja postepeno okreće ka objašnjenju pojava, navodi se u saopštenju sa konferencije koju je organizovala Nova ekonomija.

Programski direktor televizije N1 Igor Božić konstatovao je da sve redakcije povećavaju broj ljudi koji su angažovani na portalu i na društvenim mrežama, jer im je jasno da publika tradicionalnih medija "izumire svakog dana". (kraj) is/ivt/mk

Share: