Digitalizacija usluga

12:21 20. 06. 2025. FoNet | Marko Čonjagić

BEOGRAD - Banka Intesa predstavila je danas potpunu digitalizaciju pružanja usluga kroz uvođenje bespapirnog procesa i ponude na daljinu - potpisivanjem dokumentacije kvalifikovanim elektronskim sertifikatom i potpisom u klaudu, što klijentima omogućava da realizaciju proizvoda ili usluge ostvare bez ijednog papira.

Predsednik Izvršnog odbora banke Intesa Darko Popović objasnio je da će ugovori i svi drugi neophodni elementi biti predstavljeni klijentima na tabletu u banci, a svu dokumentaciju moći će da potpisuju putem mobilnog uređaja, koristeći digitalni kvalifikovani sertifikat.

"Prateći današnje navike i potrebe klijenata kojima ekspozitura nije omiljeni način poslovanja, moći će da telefonskim putem obave razgovor sa savetnikom, dokumentaciju će dobiti u aplikaciji Intesa banke, a potpisivaće se digitalnim kvalifikovanim sertfikatom“, rekao je Popović i pozvao klijente koji nemaju sertifikat da ga besplatno preuzmu preko aplikacije. (kraj) vem/mč/dj

Share: