Zaposlili više od 130 ljudi

11:41 01. 07. 2021. FoNet

BEOGRAD - Od početka pandemije, koja je postavila do sada neviđene izazove za brojne kompanije, Mobi Banka je zaposlila 131 osobu, držeći korak sa više od 100 hiljada novih korisnika, ističe se u današnjem saopštenju Banke.

Kako se precizira, rast otvorenih radnih mesta predstavlja skok od 63 odsto u odnosu na prethodnu godinu, a većina novozaposlenih su žene, koje sada čine 71 odsto ukupnog broja zaposlenih.

"Nastavljamo da rastemo, uprkos brojnim izazovima i rastućim troškovima softverskih sistema, razvoja novih usluga i tekućih održavanja", izjavila je predsednica Izvršnog odbora Mobi Banke, Marija Popović.

Ona, međutim, veruje da Mobi Banka opravdava svoj slogan 'Nema stajanja', jer se uskoro približava broju od 600 hiljada korisnika.

Prema saopštenju, najviše novozaposlenih Mobi Banke nalazi se u sektorima vitalnim za korisničko iskustvo, kao što su podrška korisnicima i razvoj proizvoda, ali značajan deo pojačanja tima dolazi u vidu Mobi Banka savetnika.

"Podstaknuti povoljnim poslovnim okruženjem, stimulativnim regulatornim okvirom Narodne Banke Srbije i njenim paketom mera, pored dodatne digitalizacije, odlučili smo se i za otvaranje novih radnih mesta", naglasila je Popović.

Važno je pokretanje pozitivne ekonomske spirale, jer na ovaj način, ocenila je Popović, "pomažemo našim korisnicima, ali i našoj zemlji“.

U saopštenju se objašnjava da su bankarski savetnici Mobi Banke svakodnevno u direktnom kontaktu sa korisnicima širom Srbije, kako bi proizvodi i usluge banke bili dostupni i prilagođeni svakome.

Mobi Banka trenutno ima 32 bankarska savetnika u 23 grada, a planira se da ih do kraja 2021. godine bude 50.

Prema rečima direktora prodaje Mobi Banke Aleksandra Bogdanovića, "savetnici pružaju pomoć, ali su i svojevrsni digitalni edukatori koji približavaju sve pogodnosti digitalizacije svojim sugrađanima".

"Zahvaljujući Vladi Srbije", on je uveren da će Banka "vrlo brzo rad na digitalizaciji moći da podigne na još veći nivo".

Bogdanović je najavio da je Mobi Banka "spremna da izdaje parametre za dvofaktorsku autektikaciju (eID) i na taj način pomogne da što veći broj ljudi postanu korisnici e-Uprave".

Jedan od stubova Mobi Banke od samog osnivanja je koncept "humanog bankarstva“, ističe se u saopštenju, "koji obuhvata ekološki i društveno savesne prakse, ali i širi koncept bankarstva koje ljudima olakšava, a ne otežava život".

Mobi Banka pruža novu viziju bankarstva, bez papira, bez čekanja u redovima i bez gubljenja vremena vraćanjem za "još jedan papir“, navodi se na kraju saopštenja. (kraj) def

Share: