Razlog za nadu

14:45 19. 11. 2021. FoNet

BEOGRAD - Erste Grupa objavila je novi božićni animirani video koji u fokus stavlja održivu budućnost.

Četvrti put zaredom bankarska grupacija sa sedištem u Beču doprinosi širenju prazničnog duha kroz globalnu digitalnu kampanju.

Ove godine, animirani video Erste Grupe stavlja u fokus budućnost naše planete i njenih najmlađih stanovnika.

Sa više od 200 miliona pregleda koje su zabeležile njene prethodne video priče, Erste Grupa je postala prepoznatljiva kao jedan od najuspešnijih brendova koji redovno objavljuje božićne spotove. Agencija „Jung von Matt DONAU“ ponovo je bila angažovana za kreativno rešenje.

Novi božićni animirani video bavi se temom klimatskih promena, kroz poznate situacije iz svakodnevnog porodičnog života, da bi pokazao kako čak i mali gestovi mogu da dovedu do velike promene ka boljoj budućnosti.

"Budućnost će biti puna izazova za sve. Moraćemo ponovo da razmislimo o svom ponašanju, da potražimo alternative, da izazovemo sami sebe i da učimo kroz to iskustvo. Ovde nije reč samo o odricanju, već i o tome kako da iskoristimo prilike na najbolji mogući način i da se razvijemo kao osobe. Hajde da verujemo u sutra“. rekao je direktor Brend menadžmenta Erste Grupe Mario Štadler. (kraj) dep

Share: