Tri burgera u minutu

14:00 30. 05. 2023. FoNet | Desk

BEOGRAD - Glovo je tokom 2022. godine dostavio više od 1.707.870 burgera širom naše zemlje, što je u proseku više od tri burgera u minutiu, saopštila je danas ta kompanija

Internacionalni Dan burgera proslavlja se širom sveta 28. maja, kada čitava planeta slavi ovo globalno popularno i omiljeno jelo! Glovo, najpopularnija platforma sa multi kategorijama, koja omogućava da vam na vrata stignu najrazličitiji proizvodi i gotova jela obeležava ovaj dan „presekom“ ljubavi prema ovom veoma traženom jelu u Srbiji.

Ko, kada i na koji način najviše voli da jede burgere – govore podaci ove kompanije za 2022. godinu.To čini preko 11% ukupne regionalne konzumacije ovog popularnog jela, čime je Srbija izbila na treće mesto u jugoistočnoj Evropi, odmah iza Rumunije i Hrvatske.

Datum i vreme kada su sugrađani najviše poželeli da im se burger isporuči na vrata bio je 6. april 2022. kada je i dostignut takozvani „Zlatni minut“ (najveća zabeležena potražnja) – tačno u 21:26h.

Tada je za samo 60 sekundi naručeno čak 40 ovih sendviča! Zanimljivo je da statistika pokazuje da je tog dana, svakog sata, naručeno 195 burgera.

Najviše porudžbina koje su sadržale i burger, kreirane su u prva dva meseca 2022. godine, januaru i februaru, s tim da januar prednjači i to verovatno zbog post-prazničke atmosfere koja nas u tom periodu i dalje drži.

Tih dana, najprometnijih za burger, u proseku se naručivalo oko 6.500 komada! Tokom marta, porudžbine burgera su i dalje bile na vrhuncu u odnosu na druge mesece.

Što se tiče vremena kada se burger u Srbiji najčešće jede, Glovo podaci ukazuju da je on omiljena večera jer je najviše porudžbina, čak 47%, isporučeno na prag korisnika između 18h i 21h.

Dani kada se burger naručuje su najčešće petak, subota i nedelja – što je i logično jer je vikend vreme za relaksaciju, druženje i uživanje, a burger je idealan izbor za to.

Da Srbija zaista ume da uživa u burgerima dokazuje i činjenica da se u 2022. godini broj porudžbina povećao za neverovatnih 113%, čime je po godišnjem rastu naša zemlja došla na sedmo od 25 mesta svih zemalja u kojima Glovo posluje, dok je po samoj konzumaciji burgera zauzela zavidno deveto mesto.

Kako Srbija uživa u burgerima, šta kažu podaci po gradovima?

Nije iznenađujuće da su tri velika grada, Beograd, Novi Sad i Niš zauzeli prva tri mesta po narudžbinama burgera tokom 2022. godine. Beograd ubedljivo prednjači sa fantastičnih 68% od ukupnih porudžbina burgera, dok je ta brojka za Novi Sad 15%, a za Niš 7%.

Te iste godine, Pančevo je svoje porudžbine uvećalo za 155%, Borča za 139% a prvak Beograd za neverovatnih 129%!

Ovako aktivno uživanje u burgerima dugujemo i velikoj i kvalitetnoj ponudi. Naime, više od 22% Glovo partnera u svojoj ponudi ima burger.

Glovo ponuda burgera porasla je za 31% u odnosu na 2021. godinu i taj trend ima tendenciju rasta.

Kompanija ističe da je većina burgera koje Glovo donosi na prag naših domova uglavnom iz malih lokalnih biznisa, što je čak 73% više u odnosu na prethodnu godinu.

Na prvom mestu je svakako čizburger a sledi ga dupli burger, dok je na trećem mestu burger sa slaninom.

Da Srbija voli i nešto specifičnije ukuse govori i podatak da je poručivanje „spicy“ burgera, odnosno dobro začinjenog i ljutkastog poraslo za 492%!

Zanimljivo je da jedan Glovo korisnik - najveći ljubitelj burgera, tokom 2022. godine i u različitim porudžbinama - naručio čak 709 komada, što se svodi na skoro dva burgera dnevno ili 14 burgera tokom vikenda, te verujemo da ovaj ljubitelj ima i ekipu koja podržava njegovu strast prema ovom popularnom sendviču.

Kao najzanimljiviju porudžbinu vezanu za burgere, Glovo izdvaja jednu koja je sadržala 33 komada, a vrednost joj je iznosila blizu 35.000 RSD.

Zaista, Srbija ima i kako i zašto da slavi ovaj dan! Burgeri su kod nas dokazano popularni kao i u svetu a ponuda bogata i raznovrsna. (kraj) dep/dj

Share: