S Lidlom na Euro 2024.

11:16 11. 04. 2024. FoNet | Desk

BEOGRAD - Kao ovogodišnji zvanični partner Evropskog prvenstva u fudbalu koje će biti održano u Nemačkoj ovog leta, kompanija Lidl Srbija organizuje „Lidl UEFA EURO 2024 Ticket Loterry“ nagradnu igru i pruža priliku svim svojim potrošačima da osvoje karte i organizovano putovanje na najveći događaj reprezentativnog fudbala.

Nagradna igra biće od 11. aprila do 7. maja sprovedena na Lidl Plus aplikaciji.

Kako bi stekli pravo na učešće u nagradnoj igri i osvojili jedan od 11 paketa ulaznica za dve osobe koje je Lidl obezbedio, potrošači treba da ostvare kupovinu u vrednosti od najmanje 1.800 dinara, ne računajući duvanske proizvode i hranu za bebe i skeniraju svoju Lidl Plus aplikaciju na kasi.

Na ovaj način obezbeđuje se jedna digitalna „markica“, a odabirom opcije „POŠALJI“ potrošači i formalno postaju učesnici igre. Istovremeno je moguće sa jednog naloga poslati više od jedne markice tj. ukoliko potrošač ima iznos kupovine od 3.600 dinara, dobiće dve markice, a svako može da učestvuje neograničen broj puta. 

„Pozivamo potrošače da se „igraju“ sa nama i steknu pravo da baš oni ovog leta u Nemačkoj budu među navijačima koji će bodriti našu reprezentaciju i pratiti finale prvenstva uživo. Ovo je zaista lepa prilika za sve ljubitelje ’najvažnije sporedne stvari na svetu’ da uz Lidl prisustvuju povratku reprezentacije Srbije na evropsko takmičenje posle više od 20 godina“, izjavila je Marija Kojčić iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbija.

Među paketima ulaznica koje potrošači mogu da osvoje su po tri seta za utakmice Srbija – Engleska 16. juna, Slovenija – Srbija 20. juna, Danska – Srbija 25. juna, kao i dva seta za finalnu utakmicu 14. jula.

Pravo na učestvovanje ima svaka punoletna osoba sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije, koja poseduje važeće neophodne putne isprave.

Svaki dobitnik će biti u mogućnosti da sa sobom povede jednu osobu po izboru, a ukoliko je to lice maloletno, neophodno je da je dobitnik roditelj ili zakonski staratelj.

Osim ulaznice, Lidl Srbija je obezbedio celokupan aranžman putovanja što uključuje transport, putovanje avionom, hotelski smeštaj i putno osiguranje. 

Po okončanju nagradne igre, srećni dobitnici će biti izabrani putem sistema slučajnog odabira i kontaktirani preko broja telefona ili mejl adrese unetih u Lidl Plus aplikaciju. Kako bi se sprečio bilo koji vid malverzacija i prevara, mole se potrošači da ne reaguju na druge oblike kontakta. 

UEFA EURO 2024 biće održan u Nemačkoj od 14. juna do 14. jula 2024. i okupiće najbolje nacionalne fudbalske timove u Evropi u borbi za prestižnu titulu evropskog šampiona.

Lidl je već sproveo „Lidl kids team“ nagradnu igru i omogućio mališanima iz Srbije da prisustvuju utakmicama reprezentacije Srbije i da sa srpskim reprezentativcima izađu na teren. (kraj) dep/dj

Share: