Na luksuznim lokacijama

15:10 18. 04. 2024. FoNet | Desk

BEOGRAD - Svetski poznata hotelska grupacija koja uspešno posluje i u Srbiji ulazi na tržište Saudijske Arabije.

Jedna od vodećih svetskih hotelskih grupacija, Karisma Hotels & Resorts, koja je nedavno otvorila svoj prvi hotel u Srbiji, nastavlja da širi svoje prisustvo na najluksuznijim destinacijama.

S Fondom za razvoj turizma Saudijske Arabije potpisala je Memorandum o razumevanju na Međunarodnom forumu o investicijama u hotelijerstvu (IHIF) u Berlinu, čime su otvorena vrata investiranja u izgradnju luksuznih odmarališta u jednoj od najmoćnijih država Bliskog istoka.

Reč je o strateškom koraku ka stvaranju novih potencijala u turističkoj ponudi koja je u Saudijskoj Arabiji u ogromnoj ekspanziji.

U prilog tome govori činjenica da je Kraljevina postavila cilj da do 2030. privuče 150 miliona turista, s obzirom da su prvobitni plan od 100 miliona posetilaca već ostvarili prošle godine.

Sporazum se, pre svega, odnosi na definisanje podrške potencijalnim investitorima, klijentima i partnerima iz industrije turizma i ugostiteljstva, u čemu Karisma grupacija ima značajno iskustvo. U njihovom impresivnom portfoliju nalaze se luksuzni hoteli u Latinskoj Americi, na Karibima i u Evropi, kao i brendovi poput Nickelodeon Hotels & Resorts, Margaritaville Island Reserve®️ by Karisma, Margaritaville Beach Resort Ambergris Caye. Deo ponude na koju su ponosni predstavljaju i hoteli omiljeni u regionu kao što su BOR Hotel by Karisma na Zlatiboru, poznat po izuzetnoj usluzi, hrani i komforu o kom se priča, i Azul Beach Resorts Montenegro by Karisma u Crnoj Gori.

„Veliko nam je zadovoljstvo da najavimo ulazak naše kompanije na tržište Saudijske Arabije. U planu je da zajedno sa našim partnerima i lokalnim kompanijama izgradimo više hotela na ovom tržištu. Oslanjajući se na našu ekspertizu u planiranju, razvoju, posedovanju i upravljanju all-inclusive i European Plan rizortima širom sveta, predstavićemo hotele sa jedinstvenim konceptom. Želja nam je da nastavimo partnerstvo sa svetskim poznatim brendovima i donesemo novu ponudu za savršeni odmor u Kraljevini”, rekao je CEO grupacije Karisma Hotels & Resorts Esteban Velasquez.

Cilj Fonda za turistički razvoj je povezivanje sveta sa mogućnostima brzorastućeg sektora turizma Kraljevine Saudijske Arabije. Fond pruža finansijsku i nefinansijsku podršku, kako međunarodnim privatnim investitorima, tako i domaćim malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima.

„Saradnja sa grupacijom Karisma Hotels & Resorts omogućava nam da udruženim snagama istražimo izvodljivost finansiranja i podržavanja inovativnih projekata koji će značajno da doprinesu rastu sektora turizma”, istakao je izvršni direktor Fonda za razvoj turizma Saudijske Arabije Qusai Al-Fakhri. (kraj) dep/dj

Share: