Investicija Junajted grupe

23:35 09. 11. 2021. FoNet | Milica Rilak

BEOGRAD - Junajted grupa saopštila je danas da nastavlja sa investicijama i da je sa međunarodnom medijskom kompanijom "Viasat World" investirala 6,7 miliona funti u globalnu umetničku striming platformu Marquee TV, dostupnu u više od 100 zemalja.

Junajted grupa, u okviru koje u Srbiji posluju kompanije SBB i njeni servisi EON i Total TV, a medijske sadržaje objavljuju televizije i portali N1, Nova S i Sport Klub, ističe da je investirala u "Netfliks za umetnost“ sa najbogatijom ponudom baleta, opere, pozorišnih predstava, klasične muzike i dokumentarnih filmova.

"Marquee TV samo u sezoni jesen/zima 2021 prikazuje više od 50 novih predstava sa vodećim svetskim orkestrima, operskim i plesnim trupama, najtalentovanijim izvođačima, uključujući i ekskluzivne filmove i ulaznice za koncerte, zahvaljujući dugogodišnjem partnerstvu sa Londonskom filharmonijom, Škotskim baletom i Festivalom plesnog filma u San Francisku", navodi se u saopštenju.

Oduševljeni smo što su ne jedan, već dva briljantna strateška investitora, uložila u našu platformu. Junajted grupa i "Viasat World" su kompanije koje razumeju šta je potrebno za uspeh na današnjem tržištu digitalnih medija", rekao je suosnivač i izvršni direktor Marquee TV Sajmon Voker.

Umetnost i kultura stvaraju izuzetne globalne sadržaje, a Marquee TV je izgradio brend koji može iskoristiti ovu priliku na svakom većem tržištu. Zadovoljstvo nam je što sarađujemo sa Sajmonom i njegovim timom, kako bismo publici ponudli novu vrednost, jer do sada umetničkoj publici nije poklanjano dovoljno pažnje, naglasila je izvršna direktorka Junajted grupe Viktorija Boklag. (kraj) is/mr/dpv

Share: