Kafa, hot-dog, sendvič...

14:27 13. 10. 2025. FoNet | Desk

BEOGRAD - Kada je pre deset godina MOL Grupa, uključujući i MOL Serbia, predstavila Fresh Corner, ideja je bila jednostavna – ponuditi vozačima i putnicima više od obične pauze. Da svaka šoljica kafe, svaki hot-dog ili sendvič bude sveže pripremljeni, mali trenutak zadovoljstva, bez obzira gde se nalazite.

Danas, deceniju kasnije, Fresh Corner nije samo deo MOL servisnih stanica – on je postao deo svakodnevice hiljada ljudi.

Samo u Srbiji, na dnevnom nivou se proda do 8.000 šoljica kafe i 3.000 hot-dogova, a u okviru cele MOL Grupe, ove godine očekuje se prodaja od 68 miliona šoljica kafe i 46 miliona hot-dogova.

Brojke najbolje govore koliko su ovi jednostavni, ali kvalitetni proizvodi, postali omiljeni saputnici miliona vozača.

„Fresh Corner je mnogo više od prodajnog koncepta – to je način da svakodnevno ponudimo nešto sveže, ukusno i dosledno kvalitetno. Naši kupci znaju da će, bez obzira gde krenu, dobiti isti miris, ukus i pažnju koji nas u MOL-u izdvajaju,“ rekao je Milenko Janković, direktor MOL Serbia.

Tokom deset godina, Fresh Corner se stalno menjao i unapređivao. Jubilej obeležava i niz noviteta u ponudi – unapređena premijum brazilska kafa koja se, kao i obično, peče i distribuira iz Molove fabrike kafe Roastar u Budimpešti.

Radi se o 100 % arabici iz Brazila, sa blagim, kremastim profilom – karakteriše je mekša tekstura i zavodljivo slatkast ukus, ali i izbalansirana struktura koja omogućava da se lepo uklopi u sve oblike pripreme, od espresa do flat white-a.

U ponudi ističemo ledene kafe — savršene za osveženje tokom toplih dana — i latte napitke sa ukusima poput pistacija i slane karamele, koji spajaju kremastu bazu sa interesantnim notama i mirisima.

Zlatni flat white, sa svojim zlatastim tonovima i finom kremom, predstavlja premijum izbor za one koji traže sofisticirani balans između snage i nežnosti u šoljici.

Noviteti se ne zaustavljaju samo na napicima.

U ponudi Fresh Cornera naći će se i sezonski hot-dogovi i sendviči – novi sastojci, kombinacije koje prate godišnja doba, sa akcentom na svežinu, lokalne sastojke i ravnotežu ukusa.

Uz to, nova pekara omogućava da svaki pekarski proizvod bude pečen svakog dana, svež i mirisan, čime se dodatno pojačava korisničko iskustvo – miris sveže pečenog peciva ili kroasana je često prvi pozdrav koji osetimo kada uđemo u Fresh Corner.

„Naš cilj je da svaka poseta Fresh Corner-u bude mali predah koji prija svim čulima. Iako se radi o hrani „na putu“, ona je sveže pripremljena, sa pažnjom i kvalitetom koji kupci biraju i kod kuće,“ istakla je Biljana Mališić Jut, direktorka maloprodaje MOL Serbia. „Uvođenjem novih ukusa i standardizacijom ponude na svim tržištima, obezbeđujemo da naši gosti, gde god da putuju, dobiju isti kvalitet i poznati osećaj – svoj mali Fresh Corner momenat.“

Fresh Corner je za deset godina postao sinonim za pouzdano utočište na putu – mesto gde kafa miriše kao kod kuće, a hrana ima svež ukus i kvalitet koji ima prepoznatljivi osećaj domaće topline, ali u pokretu.

Proslava jubileja održala se u petak, 10. oktobra, na MOL Serbia servisnoj stanici na auto-putu Miloš Veliki, uz druženje, interaktivni kviz, ali i degustacije i predstavljanja novih proizvoda. (kraj) dep/dj

Share: