Kampanja "Živi uživo"

14:01 29. 06. 2023. FoNet | Desk

BEOGRAD - Festival i fondacija Egzit su danas saopštili da su sa Dečijim fondom Ujedinjenih nacija (Unicef) pokrenuli kampanju "Živi uživo", čiji je cilj podizanje svesti o važnosti "živog" kontakta među mladima u digitalnom dobu.

Prva faza kampanje je fokusirana na digitalnu zavisnost i hitno skretanje pažnje na alarmantne razmere koje je ona dostigla. Iako tehnologija izuzetno olakšava svakodnevni život i komuniciranje, sve je tanja granica između njenog korisnog i ugrožavajućeg korišćenja, navodi se u saopštenju.

Procenjuje se da milijarde ljudi širom sveta pate od digitalne zavisnosti i da je ona zastupljenija od svih drugih oblika zavisnosti zajedno.

U svetu se koristi oko 6,8 milijardi mobilnih telefona, a dve trećine svetske populacije pokazuju znakove zavisnosti od tih uređaja.

Direktor Unicefa u Srbiji Dajana Kostadinova izjavila je da su sa Egzit fondacijom sklopili partnerstvo kako bi kroz jedan od najvećih festivala na svetu skrenuli pažnju i poslali poruke mladim ljudima o značaju povezivanja, negovanja pozitivnih odnosa i vođenja brige o mentalnom zdravlju. (kraj) drp/sv/dj

Share: